Såklart..



Hej!
Nu när jag gick in på bloggen och kollade hur den såg ut insåg jag att jag måste byta header någongång. Därför fick det bli denna, ganska misslyckade, header som får pryda bloggen. Den är gjord i augusti tror jag, i Picasa som lagt till en grå ton på det vita.. misslyckat var ordet.

Men nu har jag bestämt mig för att bli bättre på att blogga, jag vet att jag har sagt det många gånger (och kommer antagligen säga det många gånger igen) men nu ska jag försöka. Typ. Jag jobbar på en ny design som vanligt och så får vi se hur det går.. xd

Puss!

Kommentarer
Postat av: photos by Rebecka

Den är ju rätt snygg ändå :D

Hoppas du bloggar typ varje dag :D

2010-12-04 @ 17:57:17
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0