Ny mobil! Äntligen!


Bild från Elgiganten som förövrigt inte hade mobilen i några av sina butiker. Dessutom var Netonnet billigare.

Hej!
Jag är överlycklig, ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT EN NY MOBIL! Jag har ju fått gått och dra med en Siemensmobil som inte hade färg på displayen, kamera, mp3, mmsfunktion och alla möjliga brister. Så när jag bestämde mig för en Xperia X10 mini pro i rött så försökte vi hitta något ställe där den fanns. Det var inte lätt, vi kollade på säkert fyra ställen innan vi hittade den på Netonnet i Borås.

Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag är lat, jag har tänkt göra det men det har inte blivit av. Jag jobbar också på en ny design eftersom jag är SJUKT TRÖTT på den här. Så jag har jobbat (liiite) på den.  Men snart kommer den upp, hoppas jag. Även om jag inte är nöjd med den riktigt än. Jag hoppas jag blir bättre, att jag kommer in i en period jag bloggar mer snart.

Puss!

Kommentarer
Postat av: rebecka bäääääärg

Skönt o slippa siemensen från 1903 :D

pusspuss :D

2010-07-20 @ 22:02:17
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv; Det är mycket för det bra priset som jag har kollat lite extra på den. Och för att jag sett att den tar bra bilder, men jag tror att jag vill kunna se på skärmen också. Jag har blivit van med det.(: Men jag har ändå inte råd med någon ny kamera just nu, så vi får se vad det blir för nån när den dagen kommer (:

2010-07-26 @ 10:33:32
URL: http://ipetra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0