Badglädje


Chess hoppar i från bryggan.


Chess landar i vattnet.

Hej!
Idag har jag varit med Antonia som var hundvakt till Ella och Chess, två hundar som en granne har. Grannen var ute i skärgården. Eftersom Chess älskar att bada så gick vi ner till ån och badade dem. När vi kom ner så sprang Chess ner till bryggan och hoppade i direkt. Jag sprang upp och hämtade kameran för att få hennes hopp på bild, tyvärr fick jag inte någon bra bild på när hon var i luften, men jag tycker ändå att de blev ganska bra. Efter att hundarna badat klart, så var de trötta, men glada såklart!

Puss!

Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

HAHaha :d najs, fina kategorier (A)

2010-06-26 @ 22:50:56
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0