Mobilen är... död


R.I.P. mobilen. Abbe bet sönder den ïgår. Hur ska jag klara mig utan den?

Hej!
Har mycket läxor just nu, vi brukar aldrig ha särskilt mycket men nu mot slutet har det blivit äckligt mycket. Min väska vägde typ 100 ton idag.

Igår dog min mobil. Abbe bet sönder den, det såg ut att vara bitmärken i lacken, men det gick inte att sätta på den. Jag sörjer. Men jag har fått låna Beckas cp-mobil. Det är en ljusrosa mobil som är... tja, cp. Men jag tycker om den som den är. Om någon ville veta så dog just den rosa mobilen av att batteriet måste laddas. Jag kan nog göra en kyrkogård för mobiler...

Pusskram, och mobilen kommer alltid finnas i mitt hjärta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0