Jogging!


Första bilden från fotograferingen. Lånade Beckas close up-filter. De äger! Btw, det blev inget porträtt eftersom jag inte hittade något som jag orkade redigera just nu. ;)

Hej!
Bloggade inte igår, pga tidsbrist. Hade en bokrecension att skriva klart och noprov. Det är på onsdag så jag kanske inte bloggar imorrn, får se.

Igår fotade vi iaf, det var askul. Kolla på både Rebeckas och Antonias blogg efter fler bilder.

Idag så joggade jag och Becka fem km. Fast vi gick ungefär hälften, menmen. Efteråt kände jag mig jättenyttig och allt det där, jag borde verkligen göra det oftare och få bättre kondition. Men vi får se hur det blir med den saken. ;)

Kram. :D

Kommentarer
Postat av: Becka BÄRJ

Haha trevligt med joggingtur med mig :D

2010-05-19 @ 12:34:24
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0