På nära håll


Tagen för ganska exakt en månad sedan..

Hej!
Nu när det har blivit ny design ska jag försöka att blogga oftare, för det har varit lite tråkigt att inte ha skrivit här på så länge.

Hmm.. jag kanske ska skriva lite saker som har hänt när jag haft "bloggpaus".

- Har skaffat Photoshop Elements 8
- Har shoppat nya skor så jag slipper gå omkring i Converse som förra året haha
- Haft det gött
- Börjat lyssna på Markus Krunegård
- Eh.. det här var svårt

Det gick inte så bra, men kan lägga upp en bild på skorna iaf. (:

Puss!

Kommentarer
Postat av: becka

Haha trevligt ;) du kunde ju skrivit att du upptäckt hur bäst jag är :D

2010-11-09 @ 19:14:00
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/
Postat av: photos by rebecka

Nu är tävlingen i samarbete med SUMOpix.com avgjord, tyvärr blev du inte vinnaren, men tack för att du deltog, kram! :D

2010-11-15 @ 17:30:11
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0